تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود ربات RaccoonBot

 دانلود ربات RaccoonBot

دانلود ورژن 1.9.0

تاریخ 2 دی 1394

نسخه کرک شده قرار گرفت

سازگار با ورژن جدید بازی (تاون هال 11)


RacconBot  یک ربات یا بوت پر قدرت برای بازی Clash Of Clans می باشد. این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی در وقت شما صرفه جویی کرده و بسیاری از قسمت های بازی را برایتان ساده تر کند. با این نرم افزار میتوانید حداقل میزان طلا و اکسیر را برای خودتان مشخص کنید. این برنامه به شما این امکان را خواهد داد تاون هال را تا بالاترین لول بالا ببرید. قابلیت استفاده از کینگ و کوئین نیز با استفاده از RaccoonBot امکان پذیر خواهد بود. از این نرم افزار نیز می توانید برای جنگ ها استفاده کنید. شما می توانید تعیین کنید که به صورت خودکار به کاربرانی که کلن خودشان را رها کرده اند یا آفلاین هستند حمله کنید. شما می توانید حتی نحوه چینش و ریختن سربازها را نیز تعیین کنید. به صورت کلی این برنامه امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد که اگر می خواهید در بازی کلش آف کلنز تقلب کنید، توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

برای دانلود و توضیحات بیشتر و نحوه نصب و راه اندازی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


دانلود ربات ClashBot

 دانلود ربات ClashBot

ClashBot 7.9.2 نسخه کرک شده

---> ClashBot 7.9.2 BETA - CRACK <---

نسخه کرک شده بدون نیاز به آیدی و پسورد

ورژن جدید 7.9.2.1701

4 دی 1394 آپدیت شد

-----------------------------

یک ربات با استفاده از الگوریتم های تشخیص پیشرفته تصویر قادر به تشخیص اشیاء بازی Clash of Clans و اعمال الگوریتم ها و روش های خاص به هر کاری که نیاز به تکمیل شدن دارند خواهد بود. نتیجه نهایی یک ربات Clash of Clans زیبا و کامل است که دارای بسیاری از گزینه های سفارشی سازی است, کلش بوت از نرم افزار شبیه سازی اندروید در کامپیوتر BlueStakcs استفاده می کند (هیچ نیازی برای تغییر دستگاه موبایل خود با استفاده از روت یا جیلبریک ندارید) تا بازی کلش آف کلنز را به صورت مستقیم از کامپیوتر شما اجرا کند. این برنامه این امکان را دارد تا به صورت کاملا خودکار ساختمان ها و نیروهایی که نیازمند ارتقاء هستند را شناسایی کند. شما می توانید از تمام مزایای ربات استفاده کرده و آن را بصورت رایگان در ادامه مطلب دانلود کرده و لذت ببرید!

 


آموزش نصب و تنظیم ربات های کلش آف کلنز
  • بازدید : (296)

 آموزش نصب و تنظیم ربات های کلش آف کلنز

با توجه به اینکه دوستان زیادی در رابطه با راه اندازی و همچنین کار با روبات های کلش آف کلنز مشکل داشتند ، در این مطلب سعی خواهیم کرد تا حد امکان قسمت های مهم و لازم را برای شما آموزش دهیم ، چون اکثر برنامه های ربات کلش آف کلنز گزینه های مشابه زیاد دارند ، بنابراین با یادگیری یکی از آنها دیگر می توانید برنامه های دیگر ربات را هم خودتان مطابق این آموزش راه اندازی نمایید، ما در این مطلب آموزشی برنامه کلش گیم بوت (Clash Game Bot) و کلش بوت (Clash Bot) را هم زمان آموزش می دهیم -برای آموزش و راه اندازی این برنامه ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 

 

دانلود ربات Mybot

 برای لود شدن کامل تصویر متحرک انیمیشن از منوهای برنامه صبر کنید

MY BOT

 سازگار با آپدیت جدید کلش آف کلنز (تان هال 11)

بهبود بهتر ربات -رفع باگ ها - تنظیم شده با ورژن برفی کلش آف کلنز

... آپدیت 4 دی 1394 ...

 >>> در این نسخه علاوه بر بلواستکس از برنامه Droid4x هم پشتیبانی می کند.<<<

-----------------------------------------

پس از معرفی ربات های مختلف مانند ClashBot و Clash Game Bot و استقبال کاربران تصمیم گرفتیم تا رباتی خوب دیگر را برای این بازی در سایت منتشر کنیم. یکی از این ربات های پرطرفدار ربات جدید Mybot یا همان Clash Gamebot‌ سابق است. توجه داشته باشید برای آشنایی و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


دانلود ربات BrokenBot

  

 

دانلود ربات BrokenBot

 

 

BrokenBot 4 Beta 11 Public

آپدیت 8 - دی  1394

قابل اجرا در ویندوز 10

این برنامه مخصوص کامپیوتر است و ویندوز

 

از سری برنامه های ربات بازی کلش آف کلنز این بار برایتان برنامه ای گذاشته ایم بنام BrokenBot که این برنامه هم مانند برنامه های قبلی که گذاشته بودیم کارش بازی کردن به جای شما است !

ساختن سرباز - دونیت کردن - درخواست نیرو - حمله به دهکده ها و دزدیدن منابع دشمن - آنلاین نگه داشتن شما و ... از مشخصات این نرم افزار ربات BrokenBot است.

در ادامه مطلب آخرین ورژن این برنامه ربات حمله کلش آف کلنز را که بر روی بازی کلش آف کلنز جدید بدون مشکل کار می کند  را می توانید بصورت کاملا مجانی از سایت ما دانلود نمایید ...

نرم افزار تولید جم رایگان
دسته بندی : جم ساز ها,,
  • بازدید : (2208)

 

دریافت جم توسط نرم افزار تولید جم

به علت در خواست های فراوان و سـوالات زیاد در این مطلب می خواهیم درباره یک نرم افزار عـجیب و غـریب که باعث سردرگمی و هیجان و تحریک دوستـان برای خـرید آن شده است صحبت کنیم و این چیزی نیست جز " نرم افزار ساخت جم کلش آف کلنز" که در ادامه مطلب می توانید این برنامه را بصورت مجانی دانلود کنید ...

 


دانلود ایکس مود گیم Xmodgames 2.2.2 برنامه هک و تقلب
دسته بندی : Xmodgames,,
  • بازدید : (373)

 

ایکس مود

 

 

ایکس مود گیم Xmodgames 2.2.2

 

آپدیت جدید19 آذر 1394


 

ایکس مود (Xmodgames) برنامه ای برای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است. این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید که میتوانید مقدایر سکه خود را وارد کنید تا برنامه برای شما مقدار مورد نظر را جستجو کند.

 

 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید 



نقش ربات ها در بازی کلش آف کلنز
دسته بندی : نقش ربات ها,,
  • بازدید : (303)

تو این مبحث می خواهم یکم بیشتر با ربات های بازی آشنا شوید،برای شروع کار بیاین تو بازی یکم فکرتون را کار بگیرم ببینم چیزی به خاطرتون میاد یا باهاش برخورد داشتید ؟ کیا میدونن چطوری حریف وقتی به دهکده شما اتک میده از هر ضلع دقیقا یه ردیف خطی بربر و پشت سرش آچر میریزه اونم پشت سر هم؟ کیا میدون چرا وقتی حریف نت خوبی داره وسط بازی از قدرت هیرو ها استفاده نمیکنه و یکم گیج میزنه؟ (حمله بربر ارچر کینگ و کویین اتک های شوک دار)

خب باید بگم که این ربات کلش هست که داره اتوماتیک وار عمل میکند و کلی تنظیم و گزینه برای غارت ، زدن تاون هال های بیرون ، تغییر سرچ منابع و …. دارد.

به شخصه مخالفم احتمال بن شدن شما زیاده با اون حال که سایت های فروشنده از طراحی الگوریتم پیشرفته برای بن نشدن شما میگن که البته چرت میگن !

                                                                             لطفا به ادامه مطلب بروید